Det kom en liten gutt til verden for snart to uker siden og han må jo ha litt ullklær:) Så dermed så ble det en liten jakke på han.

Dårlig bilde her i kveldinga, men var det beste jeg fikk til nå.

Strikket i dobbel Silja på pinne 5 etter dette mønsteret laget av Linden Heflin. Strikket den minste størrelsen 0-3 mnd ettersom denne gutten var litt liten i størrelse og det er jo tross alt nå det er vinter. Synes den var litt ekstra pen med den kragen, litt liten mann på en måte…

Driver å strikker på denne Mariusvesten min, men er litt usikker på hvor lang jeg skal lage den. I mønsteret står det at den skal være 24cm før en skal legge opp til armene, men det er jo ALT for kort etter min mening. Genseren med rund sal er til sammenligning 39cm samme sted. Er kommet til 37cm nå og tror jeg skal strikke litt til, men til jeg er helt sikker så ligger vesten pent i strikkeposen sin…

